Zamieszczone przez autorus
Zestawienie robót przy kolejnych przeglądach
Zwiń
X
-
Witam
Ja dzis za czesci zapłaciłem do ALH 890 zeta 4 rolki pasek pompa+400 robocizna
[ Dodano: Sob 06 Maj, 06 15:57 ]
Witam
Byłem dzis w Wimarze spytac sie o wymiane rozrzadu
1200 to czesci ,405 robocizna dotego gosciu powiedział jak by zaistniala koniecznosc wymiany pompy 160 pompa+60 zeta robocizna -,kupa kasy
Powiedzcie mi czy w ALH ustawia sie kat wtrysku bo jakosc kom wskazuje mi wieksze spalanie i silnik jakis przydlawiony a moze te obiawy sa od czego innego
Komentarz
-
-
Jak juz axpol odgrzal to i ja spytam o jedna kwestie w tym watku
Zamieszczone przez ===Tomy===Paweł T napisał/a:
właśnie się zastanawiałem, czy mogę jechać do ASO z własnymi częściami?
wtedy cena usługi nie jest wysoka, ASO bierze pieniądze za części. Chyba jednak jeśli przyjdę z własnymi częściami, to nie dostanę gwarancji naprawy?
Owszem, możesz śmiało dostarczyć swoje części - zapłacisz tylko koszta robocizny.
Jednak jest pewne ryzyko, o którym nie pomyślałem. Nawet w przypadku kiedy silnik pozbawiony jest już gwarancji, a np. serwis wymieni pompę wodną ze swoich zapasów np. firmy HAPU i ta nie daj Panie Boże się zatrze w trakcie eksploatacji to pokrywają koszty ew. naprawy jeśli coś się stanie. Reasumując - dostaraczając swoje własne części tracimy gwarancję na jakiekolwiek ich działanie - pozostaje tylko kwestia profesjonalnego wykonania usługi. Czyli jak w życiu .. i tak źle i tak nie dobrze.:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pulsea jak dostarczam oryginalne czesci to tez nie ma gwarancji?
Sądzę, że to kwestia sporna do udowodnienia, ale w takim przypadku potrzeba będzie mocna argumentacja i dobra wola ASO. Osobiście nie mam z tym problemu i mam nadzieję, że nic nie strzeli. Swoją drogą. Przeliczając te wszystkie oszczędności na częściach, które kupuje się samemu, biorąc pod uwagę rabat sięgający 5-10% jako klient ASO Skody to sądzę, że te 400 zł w cenie różnicy całego przeglądu nie zrekompensuje ewentualnej nerwówki (odpukać 1000 krotnie i niech się nic nie dzieje). Po dokładnej analizie cen i cenniku detalicznym np. z Intercars uważam, że odsetek różnic cen w częściach nie będzie wart uwagi i lepiej skupić się na negocjacjach cen robocizny, które w ASO są niestety bardzo duże. Dla przykładu: pompa wody to koszt w ASO 150 zł, w Intercars biorąc nawet z rabatem koszt 139 zł. O reszcie nawet nie warto wspominać. Sądziłem zakładając ten wątek, że są to różnice znaczne większe .. nic bardziej mylnego, przecież ASO nie pcha części z kosmicznych technologii czy też nawet pozłacanych.
Pozostaje nadal kwestia negocjacji cen robocizny. To wszystko.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===Dla przykładu: pompa wody to koszt w ASO 150 zł, w Intercars biorąc nawet z rabatem koszt 139 zł.
Ale jak nawet zamontujesz regenerowana to jest 2 lata gwarancji na nia i daja gwarancje na robocizne czyli i tak sie oplaci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===woją drogą. Przeliczając te wszystkie oszczędności na częściach, które kupuje się samemu, biorąc pod uwagę rabat sięgający 5-10% jako klient ASO Skody to sądzę, że te 400 zł w cenie różnicy całego przeglądu
Procentowa roznica jest kosmiczna! Chcialbym realizowac taka marze :twisted:
Planuje zmienic mechanika niestety ostro podpadl znowu wracam do ASO (brak alternatywy) :? , tyle ze teraz bedea robili tylko robocizne czesci moje - orginaly.
W ASO wkurza mnie tez fakturowanie 5L oleju kiedy wchodzi 4 z hakiem dlatego tez bede przywozil swoj olej.:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecTo jest koszt pompy regenerowanej :!:Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===Nóweczka firmy z tego co pamiętam HAPU. ASO je montują i sami rekomendują. HAPU produkuje dla Seata, VW, Skody.
Ale to i tak jest nie wazne ,jezeli dadza gwarancje na nia 2 lata i na robocizne.
Byle wytrzymala te 90kkm(chyba kazda nowka to powinna) i z nastepna zmiana rozrzadu nastepna
Komentarz
-
-
Chciałbym się pochwalić informacjami dot. wymiany rozrządu w 1,8 T uzyskanymi wczoraj w ASO Sunny w Poznaniu i to od kierownika zmiany (przemilczę nazwisko, w każdym razie pracuje tam od co najmniej 4 lat).
Pierwsze pytanie : ile kosztuje wymiana rozrządu 1,8 T ? Odp.: 760 zł bo niedawno robili komuś znajomemu (robota + części).
Drugie pytanie: czy z pompą wody ? Po poszukiwaniach w komputerze Pan zabrał dowód rejestracyjny i poszedł na zaplecze "sprawdzić w ETCE" (może założyliby sobie sieć komputerową, zawsze to mniej latania :szeroki_usmiech ).
Po powrocie:
-pasek 134
-rolka duża 200
-napinacz hydrauliczny z rolką małą 292
-pompa wody (austausch) 154
-robota 450
suma to 1230
dla OCP rabaty Pan przedstawił odwrotne niż mamy na liście rabatowej, tzn. na liście mamy 15 % na części i 5% na robotę, wg info wczorajszych jest 5 % na części i 15 % na robotę.
Więc prosiłbym o sprostowanie bo różnica jest zasadnicza :!:
Wynik: po rabatach mam 1123,50 zł, w tym 741 za części i 382,50 za robotę. Standardowo dodatkowo chcą wymieniać pasek wielorowkowy (koszt paska 100 zł).
Wygląda więc na to, że chyba wyląduję z tym rozrządem gdzie indziej. Jedynym argumentem przedstawionym mi w rozmowie jest to, że mam gwrancję jakby co. I chyba dlatego tylko to im się kręci.
Tłumów klientów nie widziałem co prawda, był jednak jeden co mówił, że "coś mu tam piszczy przy hamowaniu"- czyli kompletna "noga". Do tego pewnie wszystkie auta służbowe. Do tego starsze Panie i Dziadkowie, którzy wierzą w magię słowa "ASO" - pewnie przyzwyczajenie z czasów Gierka.
Mam poza tym pewne obawy co do doświadczeń mechaników, bo za każdym razem jakoś dziwnie mówią, że gdyby to było TDI to wszystko wiedzą, ale takie dziwny silnik (1,8 T AGU) w Octavii jest dla nich nierozróżnialny z 1,8 20 V (AGN).
Żeby oddać sprawiedliwość muszę przyznać, że zostałem obsłużony uprzejmie, podano mi konkretne informacje i zgodzono się, żeby przegląd na 120 kkm (który chciałbym połączyć z rozrządem) był tylko częściowy (ja wymieniam olej, filtry-również od wentylacji i powietrza, oraz wszystkie inne "pierdoły",a ASO sprawdza zawieszenie i układ kierowniczy.
Być może ta zgoda wynikała z mojej miny, jaką miałem po poznaniu kosztów rozrząduPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecNo dobra zamiennik :szeroki_usmiech
Ale to i tak jest nie wazne ,jezeli dadza gwarancje na nia 2 lata i na robocizne.
Byle wytrzymala te 90kkm(chyba kazda nowka to powinna) i z nastepna zmiana rozrzadu nastepnaPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lukassoa pytałem z ciekawości z 5 miesięcy temu w Wimarze na Alejach, cały koszt rozrząd, pompa i robocizna do AHF'a 1700:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez axpolWimarze nówka pompa ok 600 zetaPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez axpolWimarze nówka pompa ok 600 zeta
[ Dodano: Pon 08 Maj, 06 07:32 ]
+ cena pompy i jej wymiany
Komentarz
-
Komentarz